Slappdag!

Idag har jag nada att göra!

Jag och André har precis käkat klart våran frukost och våra planer för idag är att gå en lång runda på Karl Johan. Både i söka-jobb-syfte och kolla-på-affärer-syfte. Det jobbiga är att det känns inte alls bra att shjoppa när man inte har ett jobb... Egentligen tror jag att jag inom nån vecka har jobb, helt säkert, eftersom jag anmält mig på adecco också. Men dte känns ändå fel att shoppa som ni kanske förstår.

Ställde mig på vågen imorse fast jag egentligen "inte får". Har gjort ett avtal med mig själv att jag bara ska väga mig på måndagar. Varje måndagsmorgon ska jag kilva upp och se till att vågen INTE går uppåt. Vägrar gå upp i vikt den här gången! Vart i alla fall glatt överraskad imorse när jag faktiskt hade förlorat några gram. Fortsätt så tack!



Min braiga våg som inte bara säger hur mycket man väger utan också räknar ut BMI, kroppsfett och vattenmängd. Me like! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

EN SÅN VILL JAG HA!!! :D



Var har du köpt den?

2008-09-05 @ 11:28:29
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0