The Love Guru

Har nyss kollat på film med David och Niklas.



Vi såg på "The love guru" som Mike Myers är med i. Riktigt sjuk film! Den fick i alla fall ett gäng skratt att klanga. Snyggast var lätt Justin Timberlake! Medans vi kikade på film pratade André med sin sköna Helena och Sara jobbar.



Jag och André följde med Sara ut till Sandvika för att kika efter jobb där. André lämnade in sitt CV på ett ställe men jag hittade ingenting. Det finns massvis med deltidsanställningar och extrahjälp men det är inte jag intresserad av. När vi kom hem anmälde vi oss till Adecco så inom några dagar kommer vi i alla fall att få ett samtal från dem! 

Imorse var jag duktig och tränade på Elixia för första gången sedan flytten till Osterhaus. Jag, Sara och David crosstrainade i 20 minuter och körde sen ben. Skönt! Det drar lite i min rumpa redan nu... =) Tog oss också en solning men den tog då inte nå vidare bra. Solariumen på Elixia är inte alls lika bra som de på "Brun og blid".

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är skittrött! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0