Tripp till Bygdøy!

Idag vart det en tripp till mitt förra hem Bygdøy!

Först var såklart jag och Nadré ute på jobbjakt. Gick på Karl Johan och Aker Brygge där vi kikade men inte hittade speciellt mycket. Men nått kul var att imorse ringde de från expert i Sandvika till André så på tisdag ska han dit på intervju! YES! Tur att nån av oss hör nått. Jag vill också på intervju!!

Innan vi drog till Bygdøy så vart det en Baguette som avnjöts på Rådhusplassen i det sköna vädret!



Eftersom det var så fint väder tog vi färjan ut. Så himla underbart att man kan åka färja, buss, trikk och t-bana på flexikorten. 20 spänn! Rätt shysst!!


André checkar in säkerheten på färgan!



Jag på färgan!

Gick förbi familjen Nergaards hus men ingen bil var hemma så vi struntade i all plinga på. Ska skicka iväg ett mail till Nini nån dag och berätta att jag är i Oslo igen.


Det kändes nåstan som att komma hem när man satt på busshållsplatsen vid Fredriksborg och hade Bygdøykiosken framför sig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0