Update!

Jag har mina perioder då jag bloggar dåligt...

Den här veckan har varit rättså alldaglig och lite småtråkig och då känns det inte som man har nått speciellt att skriva om. Veckan före var superkul och händelsefull vilket gjorde att jag inte hade tid att blogga. Vilken soppa! =P

Snabbgenomgång av förra veckan:

*Tisdag, Micke kommer

*Onsdag, jag jobbar hela dagen
*Torsdag tidig morgon, Jimmy kommer hem från Grekland

*Torsdag, jag ledig, jag andré och Micke drog till ikea

*Torsdag kväll, Lisa kommer!
*Fredag, jag jobbar
*Lördag, kul spelkväll! =)
*Söndag, André, Lisa och Micke åker hem till Norrland.

Åsså lite bilder! =)


Jag och Lisa!

 
André och Micke!


Micke och André!


André, jag och Lisa!

Idag börjar jag jobba klcokan 12 så nu ska jag iväg och sola lite!

Å just det ja! Grattis Emma och Per-Åke som fått en tredje son nu i veckan! =) 


Kommentarer
Postat av: Micke

Det var en rolig vecka de :D Mvh Micke

2008-09-25 @ 10:10:03
Postat av: Kristin

Ni ser ut att haft det trevligt! :)

Du en liten fråga, var inte du iväg på en bartender-utbildning någonstans? Eller är jag helt ute och cyklar då? Är lite smått less på vardagen och är lite sugen på att dra iväg på något annat :)

2008-09-25 @ 13:37:10
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se
Postat av: Emma

Man tackar man tackar!!!

H

2008-09-25 @ 22:03:01
URL: http://metrobloggen.se/tussilagoo
Postat av: Kristin

Okej ska gå in där och kika. Kommer du ihåg hur mycket du betalade och hur länge var utbildningen? Har för mig på nåt vis att det har blivit billigare med åren. Jag är lite sugen på att gå S.B.S www.skandinaviskabarskolan.se, det är i Phuket i 3 veckor :) Men vi får se, drömma går ju, att få tummen ur är en annan sak haha :) Ha det bra!

2008-09-25 @ 22:29:11
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0