Blue sky!!

Jag har blivit ett riktigt promenadmonster!

Imorse klev jag upp före 8, toh en morgonpromenix på ca en timme innan jag åt frukost och begav mig mot jobbet. Jobbade 11-16, fick gå hem en timme tidigare, deiligt!! =) Vädret var underbart så jag gick helt enkelt hem. Det tog 1 timme och 25 minuter, rätt lagomt! Tror det är ca 7-8 kilometer dörr till dörr.

Hemma hämtade jag André och vi gick ner på Aker Brygge och åt en glass, gud vad jag älskar glass! Tur att jag gått i 2 och en halv timme idag för förutom glassen bjöd Linn mig på kakor på jobbet och Sara, David och Anna-Lena hade fika framdukat när jag kom hem. Det är juh ändå fredag och nydeligt väder!! Aaaaaaah! =)



There's a blue sky waiting for me!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0