Hemma på Osterhaus!

Konstigt ändå att man har 2 "hemma"...

Självklart kommer jag alltid känna mig mest hemma hos mamma och pappa men jag kallar också Oslo för mitt hem. Jag bor juh här! Men snart kommer inte Osterhaus vara mitt hem längre utan Torshov kommer ta dess plast. Längtar verkligen tills vi ska flytta!!

Känns verkligen att man är här nu. Första natten är alltid lite småknasig. Från att ha sovit i min egna 120 säng, i ett lugnt och tyst rum till att komma hit till en 80s träsäng, trafik utanför fönstren och en granne som poppar hör musik. Jag kommer nog sova kasst inatt... =P
Tågresan gick förresten bra men den var sjukt tråkig de sista timmarna. Självklart var det ett gammalt tåg så det fanns inga eluttag så jag kunde inte kika på film heller eftersom batteriet på min dator håller ca 2 minuter. Tur att jag hade tidningar och musik med mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0