Regn!

Usch vad tråkigt väder det är!!

Igår snöade det och idag regnade det, vad hände med det jättefina vädret som var i lördags?!?

Jaja... Idag var i alla fall jag, mamma och pappa upp till farmor en sväng igen, och vilken lättnad det var! Hon var så himla mycket piggare idag, satt upp och läste när vi kom. Det var skönt att se! Träffade även min kusin Veronica och hennes dotter Alma där. Så himla söt liten tjej, alla fick en kram innan de gick. =)

Sen har min vän "lill-Elin" varit här idag och visat lite produkter från Mary Kay, så nu har man silkeslen hud. =)

Nu funderar jag på vad jag ska ta och hitta på, blir lite bloggläsning och så ska jag äte en maräng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0