Update!

Okej, en snabb update av helgen (med massa bilder)! =)

På lördagen var det dags för fest! Jag gick ut till jobbet, jobbade till 18:15 och tog bussen hem. Hremm vart det lite mat, svischade om till partyklädsel och sedan satte jag mig på t-bana nummer 2 mot Østerås!


Jag hann såklart med lite egopix hemma... =P

Framme i Østerås fanns Frida, Carro, Carro, Viktoria och Julia. De hade grillat, det enda jag grillade var några marshmallows ovanför ett stearinljus. Mycket trevligt sällskap och efter nån timme anlände även Olle.

 



Vi hade det så trevligt så! Till slut var det dags för att återigen sätta sig på t-banan, den här gången in mot byen!

   

Inne på byen knäpptes det också endel bilder... =P



Första stopp var Yatzi där jag och Carro lyckades smita in utan att betala plus att vi bråkade till oss gratis "rosa bubbel". Vi var mycket förnöjda!! =) Vi gick sedan vidare till Fridays där vi även träffade på Bo och Miriam.







Nånstans efter det här blev det svart för mig. Endera hade jag druckit alldeles för mycket eller så stoppade någon nått i min drink för jag minns knappt någonting. Det slutade med att Bo fick leda hem mig. Sån sjuk tur att man har vänner med sig när det inte går osm man tänkt sig. Vet inte om jag hade tagit mig hem utan Bos hjälp! TACK!!!

På söndagen var jag helt däckad hela dagen. Så fort jag ställde mig upp kändes det som jag var full igen. Var upp i 5 minuter för att koka nudlar å då fick jag sitta på en stol 4 och en halv av de 5. Helt galet! Jag vvart alltså sängliggandes en hel dag, tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Bo

Det var en skitkul kveld, iaffal frem til du fikk blackout. Ble litt bekymra da!

2009-04-29 @ 19:48:52
Postat av: andré

bästa bilde på bo med mojito :D

2009-04-29 @ 19:53:44
Postat av: Bo

Me like mojito!

2009-04-29 @ 20:31:05
Postat av: Madde

Mojito is the shit!! =)

2009-04-29 @ 22:31:09
URL: http://bangboom.blogg.seblogg.se
Postat av: Bo

Mojito is hot shit! Får håpe det blir noen sånne i kveld :)

2009-05-02 @ 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0