Jobb, jobb och lite ledighet!! =)

Igår tog jag ledigt från bloggen med...

Hade min fridag igår och då satt jag mest klistrad framför dataskärmen på grund av en annan anledning... Jag letade info om min och Linas tågluff och lyckades till och med få ihop en liten rutt. Såhär ser den ut:

Vi startar i Sverige eller Norge eller vart fanders vi nu må vara... =P

Köpenhamn (Danmark) - Amsterdam (Holland) - Berlin (Tyskland) - Paris (Frankrike) - Genéve (Schweiz) - Milano (Italien) - Marseille (Frankrike) - Montpellier (Frankrike) - Barcelona (Spanien) - Bordeaux (Frankrike) - Bryssel (Belgien) - London (Storbriannien)

Sedan flyger vi hem för en billig pening från London.

Det låter väl inte helt fel? =) =)

Jag satt faktiskt inte hela dagen igår med det, utan jag hann tvätta, ligga ute i solen och läsa samt ta en långpromenad med Bo. Shit vad jag hade ont i mina vader sista minuterna. Bo erbjöd sig till och med att bära mig hem.. Haha!

Nu står jag på mitt jobb. En och en halv timme kvar innan jag får gå hem... =P


Visst har vi vacker färg på våra sommartröjor?! =P
HAHAHA!


Kommentarer
Postat av: carro

åh när ska ni åka?!?

2009-08-09 @ 17:12:04
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi åker nästa vår/sommar nångång! =)

2009-08-11 @ 23:46:21
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0