Jobb-lördag...

Då var det dags för ännu en jobb-lördag då...

Jag klagar egentligen inte, för det är skitväder ute och jag var juh faktiskt ledig både i tisdags och i onsdags. Jag jobbar från 9:00 - 18:15 idag, alltså öppning till stängning. Det gillar jag inte så vidare mycket eftersom man bara får en paus på de 9 timmarna. 30 minuters rast?! En måltid? Det gäller att ladda upp med frukt och en yoghurt lite senare...
Klockan 10 kommer Siri, så jag slipper i alla fall stå ensam...

Kan klockan bli 10 nu?


Kommentarer
Postat av: Nette

Har de inga regler för raster i Norge?

2009-08-15 @ 14:09:09
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: Madde

Nette: Jo, det står i kontraktet.. Tror faktiskt att det är att jobbar du längre än 9 timmar, vilket jag gjorde idag (9 timmar och 15 minuter) så SKA du ha 2 raster.. Måste kolla upp det där... =P

2009-08-15 @ 21:36:09
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0