Morgonkaffe!

Lite morgonbloggning! =)



Sitter här framför datorn med mitt morgonkaffe. När det är uppdrucket är det dags för en morgonpromenad. Jag passar på att slänga in ett blogginlägg också för att informera er om att det antagligen kommer bli dåligt med bloggande  från min sida under helgen. Klockan 11:30 idag kommer Lina och Robin och då ska jag väl försöka att vara sociala med dem istället för att bosätta mig framför datorn... =)

Däför passar jag nu på att kika igenom några updaterade bloggar genom bloglovin, underbara sida! =)

bloglovin 

(Klicka på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vi hörs nog sen då!! Ha trevligt! :)

2009-08-01 @ 18:43:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0