On ne travaille pas le dimanche!

Nu var det dåååligt med bloggning från mig...

Jag har helt enkelt inte haft någon inspiration. Denna veckan har bestått mest utav jobb och förkylning. Nu börjar jag känna mig pigg så idag ska jag masa mig iväg på ett danspass hade jag tänkt. Jag hade också tänkt tvätta kläder och dammsuga mitt rum. Eftersom je ne travaille pas aujourd'hui (jag inte jobbar idag) så ska nog det hinnas med. Om ni undrar över franskan där så har jag fått för mig att jag ska försöka förbättra min skolfranska. Herregud jag läste juh för sjutton språket i 5 år, jag kan juh inte bara kasta bort det! Jag behöver något att träna hjärnan med så varför inte franska?! Vi får väl se hur många dagar jag orkar.. =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du är tillbaka i bloggvärlden=)

2009-08-30 @ 17:46:31
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0