Träning - Check!

Då var dagens träning avklarad samt matdepåerna påfyllda!

Idag vart det intervallträning på löpbandet, svettigt men kul för tiden går så fort! Jag kör på en minuts intervaller, springer på 11 eller 12 i 0.5 - 2.0:s lutning och går på 6.0. Körde 12 stycken av var idag samt uppvärmning och cool down.

Träningen har jag faktiskt lyckas få in som en del av min vardag nu, det är så himla skönt. Man blir verkligen beroende, jag tyckte det var jättekul att gå till gymmet idag. Poppade Beyonce's låt sweet dreams högt i hörlurarna medans jag skuttade till gymmet tidigare idag.
Nästa vecka kör Elixia igång med sitt "ordentliga" höstschema vilket betyder massor av fler pass, me like! =) Då kommer jag juh att bara gå på danspass i början kan jag tänka mig... =P

Nu ska jag bara ordna till det här med maten också... Jag äter nyttigt, absolut, men det är det där som slinker ner mellan måltiderna som ställer till det för mig. Jag måste ta tag i mitt choklad/nöt-beroende. Jag har extremt svårt för att bara ta en, jag tar gärna tre, eller varför inte fem eller vad sjutton, jag äter upp hela burken! Har jag inget hemma så äter jag inte men när jag vet att det ligger bullar i skåpet så är det som om någon står och skriker i min hjärna och påminner mig om det hela tiden. Sockerberoende? Jag vet inte riktigt vad det är men det måste sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0