Träningsdagbok v.32

Här kommer det nått nytt!! =O

Jag tänker börja skriva träningsdagbok här på bloggen. Mest för min egen del så jag har lite koll på vad jag egentligen gör. Även inspiration till mig själv och er som läser. Den här ska egentligen komma varje söndag men jag glömde helt bort det nu i söndags..



Så här kommer förra veckans träning:

Måndag: Xycling, 55 minuter - Jobbigt men kul pass med bra musik!

Tisdag: Easy Step, 40 minuter - Min favvoledare Charlotte gjorde passet lättare, för det var jobbigt!!

Onsdag: VILODAG - TRÄNINGSVÄÄÄÄÄRK efter step passet...

Torsdag: Förmiddagspromenad, 50 minuter - Min "vanliga" runda...
Eftermiddagspromenad, 90 minuter - Lång tur med Bo, ont i vaderna efteråt!

Fredag: Intervallträning på löpbandet samt styrka överkroppen - Tråkigt att träna styrka själv men men...

Lördag: VILODAG

Söndag: VILODAG - Bakis... =P

Kommentarer
Postat av: Sara

men lägg aaaav madde! jag får supersupersuperångest av att läsa detta :) nu ska det bli skärpning här i ljusdal också, skicka lite pepp från oslo!! :)



och som du tränar är du helt klart värd att äta bullar och skorpor!!! :D

2009-08-12 @ 09:39:50
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Madde

Sara: Nej, det är faktiskt inte okej... För jag äter inte en kaka om du tror det, snarare 10! Å det är jäkligt svårt att gå ner i vikt om man äter 10 kakor om dagen.. =// Jag försöker dock intala mig själv att växande muskler behöver kolhydrater och om jag äter tillräckligt många bullar om dagen borde jag få gigantiska muskler... Vad tror du om det? Hahha! =)

2009-08-12 @ 09:59:08
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0