Göteborg!!

Nu befinner jag mig i Göteborg!

Göteborg

Imorse tog jag och André oss till Shell på Sinsen för att hämta Andrés volvo. Vi köpte oss en burk med lösgodis, förvånansvärt billigt bara 6.90, och en varsin cola. När vi hoppade in i bilen märkte vi att dne inte startade, attans. André fixade startkablar och fixade igång sin "pärla".

Efter ca 4 timmars körning var vi framme hos Lina i Göteborg. Checkade in hennes och Fredriks lägenhet, mycket mysig konstaterade vi. Vi fick även träffa deras bäbis, kattungen Moa.

Vi tog en sväng in till centrum, André klippte håret och jag handlade ett par benvärmare.

Nu ska jag och Lina springa iväg till Willys och handla lite innan vi ska käka tacos. Det ska bli gott!

Kommentarer
Postat av: Nette

Vad mysigt. Hoppas ni får det trevligt=)Hälsa brorsan. Kramisar till er.

2009-02-20 @ 19:29:50
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter trevligt, Göteborg är ju en go stad. Det blir säkert trevligt för er att göra Göteborg i helgen. Ha det så bra båda två. Kramar från oss.

2009-02-21 @ 10:49:50
URL: http://Från Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0