Kul dag!!

Dagen började juh med en morgonpromenix!

Jag och André tog oss en halvtimmes tur, det var skönt. Vi ska även ta en imorgon, det är så skönt med frisk luft! =) Efter det vart det frukost och sedan for jag till jobbet. Jobbade till 16:00, åkte hem och sedan gick jag och André och solade. När vi kom hem lagade vi mat och satt i köket och pratade med Olle. Kom på att vi vart sugna på kaffe och Baileys och som tur var så hade jag en skvätt Baileys i en flaska under min säng.

Jag vet inte riktigt vad det var i Baileysflaskan för vi vart alldeles kansiga, se själva:


Jag före


Jag efter


Olle före


Olle efter

Och bilderna på André vågar jag inte ens lägga ut för han blev värst!!!

När "Baileysanfallet" slutat gick vi in i vardagsrummet till David åsså kollade vi på Davids och Olles "träningsfilm" som de hade gjort som projektarbete i gymnasiet. Den var kul, vi skrattade allihopa. Olles skådespelarskills och textningen av Davids röst var fina grejer! =) Hade det riktigt trevligt!

Kvällen avslutades med lite kortspel med André, en bra dag!

Kommentarer
Postat av: André

så klockrent;)

2009-02-18 @ 09:28:54
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Nette

Tycker du ska lägga ut bilderna på brorsan så jag får se=)

Hoppas ni hittar några ny inneboende så ni slipper flytta.

2009-02-18 @ 11:12:50
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0