Maaaaat! =)

Nån som missat att jag älskar mat?

Idag lyxade jag och André med fisk, han åt lax och jag torsk (eller pangasiusfilé som det egentligen var). Vi hade varit på turkshoppen innan och handlat potatis, gurka, kiwi och en rømme. Bara 38 kronor kostade det, billigt, dit går vi igen kan jag lova! All frukt och grönt är mycket billigare där än på mataffärerna. I alla fall så vart det potatis och sallad till våra fiskar. André såsade sig lite och jag hade spenat, mumma!


Ser ni att det ryker från min mat, så kallt är det i vårat kök! =P

Kommentarer
Postat av: Nette

Hmm lite skillnad sallads portionerna där=) Men det såg väldans gott ut, jag älskar fisk.

2009-02-27 @ 08:13:31
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: AKP

Sitter och tar itu med länkarna på min blogg.

Så äntligen har jag länkat tillbaka till dig =)

2009-02-27 @ 10:31:19
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0