Rabatten trekkes fra i kassen

RABATTEN TREKKES
FRA I KASSEN

Ungefär 375 stycken små sånna plakat har jag skrivit idag. Eller kanske inte helt 375 men jag stod i en och en halv timme och bara skrev sånna. Min chef Lillian har tröttnat på alla kunder som frågar om priset på varorna... =P

Dagen har varit helt okej, jobbade till 16 sedan tränade jag och åkte hem. Sara frågade nyss om jag ville följa med till hennes arbetskompis Lene och ta en öl men det är jag inte sugen på. Undrar om jag håller på att bli sjuk för jag är lätt förslappad och trött. Är på lite smådåligt humör också. Det kan kanske kan bero på att Karlstad-resan nästa helg som jag sett fram emot blivit inställt. =( Lina skulle iväg på en begravning i Stockholm så nu funderar jag och André vad vi ska hitta på istället. För nått SKA vi baras göra.

Nu är jag sugen på nått onyttigt igen, helst glass! Kommer sluta med att jag käkar det antar jag. fast idag har jag juh tränat i alla fall! =)

Kos dere i helgen! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Så ledsen att det inte blir nått till helgen. Hade inte räknat med att behöva åka på begravning precis! Men det är ju inget man kan göra nått åt :( Men vi måste ta det nån helg längre fram i vår!!

2009-02-15 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0