Slut på lördagen!

Nu ska jag gå och lägga mig snart...

Är helt ensam hemma på Osterhaus och det gillar jag inte helt. Lite läskigt att sova helt ensam även om det kommer vara skönt imorgon. Då ska jag poppa en massa tuggummipop och baka scones. Tråkigt att äta själv bara men det var ingen som frågade om jag ville vara ensam så det är bara att gilla läget...

Mitt etui med mina visakort, elixiakort, solkort  och min 50-lapp är just nu hemma hos Carro i Lindeberg. Hade det i hennes väska och hon glömde helt bort det och åkte hem med det i sin väska. Det gör egentligen detsamma eftersom jag har cirkus 57 kronor på kortet men ändå, lite klantigt... =P Tur att jag fick med mig nykeln i vart fall så jag kom hem! Eller var det inte tur?! Kanske hade det varit bättre om den varit med också... Nej förresten, det hade det inte!! 

Ikvall har det varit både roligheter och mindre roliga saker. Överlag helt okej kväll... Nu har jag druckit en massa  vatten och tagit en ipren "utifall att"...


Den här låten har jag och André poppat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0