Sugen att flytta till Oslo?

Okej såhär ligger det till...

Den 1 juni flyttar David och Sara hem till Västerås igen och lämnar mig, André och Olle ensamma kvar på Osterhaus gate. Vi har inte råd att bo 3 stycken i en 4a så något måste ske. Vi vill helst inte flytta så nu raggar vi inneboende för fullt! Vi har upp till 3 platser lediga i lägenheten, hyran ligger på 3200 (om vi blir 5 stycken) eller 2670 (om vi blir 6 stycken) i månaden. El och internet tillkommer men det är inga stora summor.

Det är en stor lägenhet som ligger väldigt centralt. 3 minuters promenad till Karl Johan (huvudgatan),  5 minuter till Oslo City (stort köpcenter) och 10 minuter till Oslo centralstation. Närmaste busstation har vi alldeles runt hörnet. Närmaste gym tar ca 20 minuter att gå till men 10 med buss eller trikk (spårvagn).

Finns det någon som läser detta som är intresserad av att flytta till Oslo så hör av er till mig omgående. Får vi inga nya inneboende säger vi nämligen upp lägenheten i slutet av den här månaden. Det är 3 månaders uppsägningstid därför måste vi göra det nu.

Endera kan nu skriva till mig här å bloggen, på facebook, min mail ([email protected]) eller ring på mitt norska nummer (0047)46 26 83 56.


Karl Johans gate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0