Utställningar!

Jag har tråkigt ikväll så det blir ett inlägg till...

Idag kom det 3 pallar med varor till mitt jobb, hurra tyckte jag och Linn tills vi såg vad de innehöll. 2 av pallarna var fullproppade med sommarsaker, badringar, pooler, vattenpistoler, strandväskor, bärplockare, solunderlag mm. mm. Vi funderade på om vi skulle gå ut och ha vattenkrig men eftersom det är 20 minusgrader så undrar vi vad vårat pytt og panne-lager tänker med. VEM klommer köpa dessa saker nu?! Svar: Ingen! Eller jo förresten, kanske nån snål jävel som förbereder sig inför sommaren nu när det är -40 och 25% i hela butiken.
I den tredje pallen var det 26 små bord (26!!!!!) och påskägg (PÅSKÄGG?????). Som tur var så kom det en fjärde pall som var fylld med ballonger, pussel och andra leksaker. DET behövde vi och det vart vi väldigt glada för att vi fick!

Under tiden Linn försökte hitta en plats åt de sjukt många vattenpistolerna så tog jag bort resterna av en reol och byggde upp en ny ändhylla där jag gjorde en utställning med kaffetema. Den vart helt okej.



Och eftersom det är alla hjärtans (skit) dag på lördag så har jag även ordnat en utställning med det temat. Den gjorde jag i måndags.



Ser på bilden att nån har varit och snurrat på en av kaffeburkarna. Varje dag får jag ta minst en runda och rätta till utställningarna eftersom att kunderna är jätteduktiga på att stöka till. Herregud ska man ha nått kan man väl bara ta det, måste man ställa tillbaka på fel plats eller ändra om? Jag lovar att den som står bakerst är lika bra som den som, står främst...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha känner igen det där med att kunderna ställer saker på fel ställen...huuur svårt kan det va liksom?? :P

2009-02-14 @ 23:31:10
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0