Breathing your love

Idag har varit den tråkigaste dagen sedan jag började arbeta på pytt & panne!

Jag började klockan 12 men var på CC Vest redan klockan halv. Så innan jobbet tog jag mig en halvtimmes rea-shopping. Hittade 2 toppar, en grön och en lila,  för 50 kr styck på Vero Moda, även en lila tunika men den var det tyvärr inte salg på. Inne på HM hittade jag en snygg marinblå omlottskjorta för 100 kr, shampo för 19,90 och en ansiktskräm. Alltid trevligt att handla på rea. Var in på 4 women också, tänkte jag skulle hitta nån snygg lite dyrare tröja på 50% rean men det var väldigt utplockat och jag hade inte så mycket tid så jag droppade det.

Tillbaka på pytt & panne så var det jag, Else Magni och Steffen som jobbade. Jag flyttade 2 utställningar och gjorde 2 nya plus att jag drog fram och placerade ut de få varorna vi har så det såg ut som det fanns mer än vad det gjorde. Halv 3 var jag ashungrig så jag tog mig lunch. Klockan 3 när min lunch var slut, vi har juh bara 30 minuter, så gick Steffen hem. Han skulle egentligen jobbat till 4 men det fanns inget att göra så Else Magni hade sänt hem honom. Jag gick och hämtade posten, checkade faxen, svarade på ett mail och sedan hade jag ingenting att göra. Klockan 4 kom Siri och vid halv 5 nånting gick jag in på Ultra och köpte mig en bulle och en iskaffe, nyttig middag.. *harkel* =P 10 i 5 skickade vi hem Else Magni så det var bara jag och Siri kvar. Jag skickade iväg Siri till bokhandeln för att köpa en kortlek sen så stog vi och spelade kort i 2 timmar. Halt sjukt stilla, typ inga kunder och absolut inget att göra. När meddelandet från informationen kom "Vi vil gøra våra kunder oppmerksamma på att det nu er 10 minutter igjen til sentret stenger..." så vart både jag och Siri överlyckliga. Vi stängde och var ute ur butikken 5 över 8.
Jag hoppas verkligen inte morgondagen blir lika tråkig, men då jobbar jag inte stängning så det brukar gå bättre!

När jag kom hem så var André hemma. Vi satte oss på golvet och spelade lite kort tills han stack iväg på jobb. Han hade inte lyckats sova nått idag så jag antar att han kommer vara sliten imorgon när han kommer hem, 8 på morgonen. Det är riktigt trevligt när han är hemma för då får jag alltid nån att äta frukost med. =)

Nu ska jag kika på ett avsnitt av Desperate Housewives, eller Frustrerte Fruer som det heter här i Norge.. Hehe! ; )

Har fått den här låten med Darin och Kat Deluna på huvudet också, så bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0