HELG!

Freeeedaaaaag! =) =)

Aaaah, underbara helg! =) Jobbade 6 timmar idag och de timmarna bara flög iväg, vi fick nämligen lite varor idag så det fanns saker att göra. Trodde aldrig jag skulle bli så glad över 3 pallar med köks-, plast- och bastsaker. =P

När jag kom hem vart det mys i soffan med min nya bok, den är så bra! En jättebra födelsedagspresent! Tack mamma! =) Tog sedan och lagade mig lite mat, lax med wokgrönsaker och sås. Lyxade med ett glas vin också, då är det verkligen helg! =) Blir dock lugnt ikväll men funderar på att kanske ta nått mer glas imorgon då jag hörde rykten om att Olle ville ha en singstarkväll. Jag älskar singstar, hoppas det blir av!


Kommentarer
Postat av: Nette

Måste sitta i Wachenfeldt generna det där med våran besatthet av singstar=)Fick två nya Singstar spel av Andreas så det har blivit lite ylande i kväll också. Nu kör vi Guitar Hero. Ha det så bra.

2009-01-23 @ 21:42:45
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0