Idiotgrannar!

Jag blir så jävla förbannad!

För ca 15 minuter sedan hörde jag hur mina grannar satte igång med sin musik igen. Det är fjärde natten i rad som de spelar musik. I måndags spelade de till klcokan 4 på natten, i tisdags startade de klockan 4 men då höll det inte på länge. jag köpte hörproppar i tisdags med trots de är i så hör jag basen väl. Igår vet jag inte vilken tid de startade, jag var alldeles för trött för att ens orka kolla på klockan, då höll det heller inte på länge, kanske 15 minuter. Just nu spelar de så högt så jag till och med hör sångaren, i vanliga fall har jag bara hört basen. Jag kan inte riktigt avgöra varifrån musiken kommer heller, det låter som nerifrån till höger. Eftersom vi bor till höger i vårat trapphus så måste det vara grannarna i trapphuset bredvid och dit tar inte jag mig eftersom att dörren är låst. Jag kan alltså inte gå och klaga heller. Jag fattar inte varför nån annan granne inte går och klagar som kan, för det måste vara fler än jag som hör musiken.

Jag fattar inte vad det är för idioter som håller på och spelar musik mitt i nätterna, måste vara några nyinflyttade pundare. Nån annan förklaring har jag inte. Imorgon är det jag som ringer till min hyresvärd för jag orkar inte med en till sån här natt! Jag blir galen!!

Fan, jag vill sova nu!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Nette

Ni får väl ge igen när ni har fest till helgen=)

2009-01-30 @ 08:49:23
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0