Jag älskar frukost!

Den bästa måltiden på dagen är lätt frukosten!



Jag förstår mig verkligen inte på de människor som inte äter på morgonen. Okej de som kliver upp före 7 för då är man faktiskt inte speciellt hungring... Jag blir på så otroligt dåligt humör om jag skippar frukosten.
Idag så åt jag tillsammans med Sara och David, det blir juh alltid 1000 gånger mysigare om man är fler! =) Jag åt keso med apelsin och lite rømme (typ blandning mellan cremé fraiche och gräddfil), 2 grova äggmackor och grönt apelsinthé. Lätt som en plätt och asgott! Det enda som egentligen hade kunnat vara bättre var om den norska kaviaren på mackan hade varit Kalles kaviar.

Jag hade tänkt åka på IKEA idag men eftersom det snöar och är allmänt blaskigt ute så tog jag sovmorgon istället. Jag måste ändå masa mig till gymmet klockan halv 5 då jag och Sara ska köra Girya igen. Precis när min träningsvärk tagit slut är det dags för en ny omgång! =) Sounds good to me... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0