Linn!

Idag har jag träffat min nya medarbeider!

Hon heter Lin och verkar vara en jättegullig tjej! Alltid kul med en tjej som är i min ålder, de andra är endera bra mycket äldre än mig eller 17-18.

Idag skulle vi få varor på jobbet men det enda som kom var en kartong med olika batterier, det tog väl ca en halvtimme max för mig att plocka upp och prismärka dem. Skikkeligt kjedeligt må jeg si (mycket tråkigt måste jag säga)! Mellan 16-17 var vi 4 stycken som jobbade, eller snarare en som jobbade och tre som kollade på... =P Steffen jobbade sista passet idag också, trodde juh att det var sista gången jag såg honom i lördags men han jobbade åt Tora idag. Han ska till USA och utbilda sig till pilot, rätt coolt!

Nu ska jag betala min elixiaräkning och kika så att hemförsäkringen blivit betald. Sedan ska jag fortsätta läsa min nya bok, Nattfåk av Johan Teorin. Läste hans debutroman Skumtimmen i somrast och den var grym så jag hoppas den här är lika bra. =)

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0