Morgonstund har guld i mun!

Jag tog saken i egna händer inatt...

Efter en stunds klurande och lyssnande mot golven kom jag på att det nog kunde vara grannen rakt under oss som spelade dunkadunka. Jag drog på mig min täckjacka och mina skor och gick ner i trappuppgången. Tryckte mitt öra mot grannens dörr och nog fan var det därifrån musiken kom! Jag knackade på och musiken vart tyst, jag knackade igen men ingen öppnade. Då gick jag upp till mitt rum igen och märkte att dunkadunkat slutat. Hörde efter ett litet tag att musiken började igen men på mycket lägre volym så jag knappt hörde den. Jag somnade efter att ha messat lite med André som verkade ha tråkigt på jobbet.

Idag är jag ledig! Aaaah,så deiligt! =)
Min plan är att äta en god frukost, jättelänge ska jag äta frukost, sedan träna och sola. Sen struntar jag i IKEA och går en rundvandring på OsloCity istället. Kanske hittar något skoj att shoppa. Men jag får inte handla för mycket! Aja baja för det! =P



Nu ska jag kliva upp ur sängen tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0