Sjuk!

Nu var det dåligt med bloggning igen...



Anledningen till det är väl att jag inte tycker jag har nått intressant att skriva om, mina dagar är ganska lika varandra. Det andra är att det som kanske skulle vara lite kul att skriva om kan jag inte skriva om utav flera olika anledninger. Nu vart ni lite nyfikna va? =P

Idag är faktiskt inte som alla andra dagar, idag är jag sjuk. Det händer inte speciellt ofta kan jag meddela. Jag skulle egentligen jobbat 12-20 men ringde och sjukanmälde mig igår för jag har feber. Inte bra att jobba då! Tydligen så är min medarbetare Else-Magni hemma med sjukt barn idag så min chef vart väl inte direkt sprudlande glad... Tur att det är januari och det är luuuuuugnt i butikken.
Precis just nu har jag lite ont i halsen, hostar, är täppt i näsan och är lite varm. Anledningen till att jag är sjukt är ganska självklar, jag spenderade 70% av helgen som var tillsammans med en sjukling. Peter hade 39 graders feber i över 3 dygn, han var helt däckad. Emma var hemma i Sverige så jag kind of bodde där och såg till att han fick i så lite vätska och mat lite då och då. jag har faktiskt klarat mig väldigt lindrigt undan om man jämför i vilket tillstånd han var i från fredagen till måndagen...

Inatt har jag laddat upp med en massa serier som jag ska kika på, Desperate housewives, Heroes och Dark Angel är prio 1 idag. Tänker slappa så mycket det bara går så jag är frisk tills imorgon. Ska jobba 10-16 imorgon och 9-16 på lördag och det är fasen inte kul att ligga här på Osterhause helt ensam i draget från fönstret...

   

Kommentarer
Postat av: Mikaela

nej men gud va hemskt:( fyfan va livet är orättvist!

2009-01-08 @ 12:34:27
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mikaela

norska guttar kan vadå? haha nu fattar jag nada, skrev en tidigare kommentar angående kommentaren du skrev i min blogg om en vän till er familj som inte hade länge kvar att leva.

2009-01-08 @ 16:06:21
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha jahaa nu fattade jag, du kommenterade halleluja låten haha

2009-01-08 @ 16:08:37
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0