Slut på veckan!

Inte helt slut på veckan men nästan...

Imorgon är jag ledig från jobbet och det känns riktigt lyxigt. Ska sova länge sedan ska jag sola och träna och ta hand om mig själv. Tänkte åka till IKEA men vet inte om jag ska det, vi får se...

Idag på jobbet fick vi 7 pallar med varor, en massa nya varor var det också! =) Riktigt skoj att packa upp, tiden flög iväg! Vi fick nya vattenkokare och min chef satte in en av dem på vårat personalrum så vi kan göra thé eller kaffe om vi vill . Jag vart överlycklig eftersom jag väldigt gärna dricker en kopp thé efter lunchen. Sparar 10 kronor om dagen på den där manicken, det blir ca 100 kronor varannan vecka. De pengarna kan jag ha trevligt för i Thailand istället! =)

När jag kom hem från jobbet spelade jag och André lite kort och åt upp chokladen som min mamma skickat ner till mig. Mamma, hur ska jag kunna gå ner i vikt om du skickar choklad till mig? =) De var i vart fall jättegoda, sånna dära sjöhästar i 3 sorters choklad. I LOVE!

En sak som jag defenitivt inte gillar är våran elräkning som kom idag. 5767 kronor och 31 öre. Det blir 960 kronor per skalle och 480 kronor per månad. Men nu är det juh såhär att det är de kallaste månaderna nu också så vi kan verkligen inte spara in mer för vi behöver all värme vi kan få. Det är kallt här på Osterhaus...

Nu ska jag kika på några avsnitt av Desperate Housewives innan jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Mamma



Jag vet att du älskar choklad, och du tränar så mycket så det gör inget att du smaskar ibland på lite "gottis".

2009-01-30 @ 09:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0