Utmanad!

Var nyss inne på min dagliga bloggpromenad (genomgång av de bloggar jag brukar läsa) och märker att jag blivit utmanad av Kristin! So here we go...


4 av mina favorit program på tv..
1. Prison Break
2. Desperate housewives
3. Greek
4. Sen kollar jag inte på nått mer, har inte ens några TV-kanaler här i Oslo.. =//


4 saker som jag gjorde igår..

1. Jobbade
2. Drack ett glas vin
3. Tittade på film med Sara och David
4. Vaknade när Olle kom hem och stängde dörren så hårt så jag trodde hela huset skulle rasa


4 saker som jag längtar till..

1. Sommaren här i Oslo
2. När mamma ska komma hit
3. Min resa
4. Min nästa lön? Haha!


4 favorit restauranger..

1. Jag är juh kass på restauranger!
2. Kommer aldrig ihåg vad de heter...
3. Måste bli bättre på det...
4. Jag lovar! ;) 


4 saker på min önskelista..

1. Att jag ska lyckas spara ihop tillräckligt mycket pengar
2. Att sommaren kommer bli lika bra som förra årets (helst bättre)
3. Att mamma och pappa ska få må bra
4. Att jag kommer på vad jag vill bli nån gång (helst snart)

4 personer som jag utmanar..
1. Ela
2. Sara
3. Emma
4. Nette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0