Vaken!

Shit vilket uppvaknande jag fick nyss...

Öppnade mina blå, kom på efter ca 2 sekunder att jag inte visste vad klockan var... Satte mig upp blixtsnabbt, kom på att jag inte ställt nån klocka, sa "fan" och sprang till mobilen som ligger på golvet och laddas för att se vad klockan var. Jag vaknade till när André kom hem runt 8 tiden och när jag somnar om igen kan jag sova hur länge som helst. Som tur var så stod klockan på 09:57 och inte 12:30 som jag var rädd för. Jag börjar inte förrens klockan ett idag så då har jag god tid på mig att äta frukost, duscha och byta sängkläder.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det finns väl inget vätte än att försova sej... Stressa på mogonen.. USCH... Jag kommer i håg ett luciatåg på ettan Gymnasiet, då jag försov mej och fick lov att borsta tänderna på bussen till skolan ;)

2009-01-29 @ 12:28:13
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0