Det blir vad man gör det till...

Regn kanske inte är så tokigt ändå?!

Jag kom hem efter ännu en LUGN dag på jobbet iadg. Nu får det snart hända nått annars kommer jag att tråka bort... Kan man tråkas bort? Jaja, i alla fall så när jag kom hem lagade jag lite mat och pratade med Lina i telefonen. Hon och hennes Robin kommer hit på lördag, det ska bli så skoj med lite besök! =) När jag ätit klart så drog jag på mig träningskläder och gjorde mig iordning för lite svettning. När jag gick till gymmet så var det ganska fint väder. Lite blåsigt och kallt för att vara slutet på juli men men...


Hann till och med att ta ett foto innan Elixia!

Väl på Elixia så blev det 40 minuters spinning och 30 minuters core. Passet var sådär... Ledaren var sådär... Jag var sådär.... Men jag vart svettig i alla fall. Och hellre ett "dåligt" pass än ingen träning alls. Regnet förstörde juh min morgonpromenix so I had to you know! =) 

Efter passet hade jag en sån där skööön endorfinkickskänsla i kroppen. Gick upp från sal 1 med ett leende på läpparna, ropade glatt "Ha det fiiint" till de som jobbade i receptionen, kliver ut genom dörren och TVÄRSTANNAR. Ett faktum -DET SPÖREGNADE! Ett till faktum -Jag hade inget paraply...
Äh, vad sjutton, tänkte jag, drog upp dragkedjan på min jacka så långt det gick och tog ett kliv ut i det blöta. Det var riktigt skönt! Svalkande och barnsligt kul på nått sätt. Eftersom det tar ca 6-7 minuter (max) för mig att gå hem så gjorde det lixom detsamma om jag blev blöt. Jag skulle juh ändå direkt in i duschen.


Blöt! Skorna där i bakgrunden är dyngsura!

Tog en dusch, slängde in en hårkur i håret, smetade på en ansiktsmask och lindade in mina ben i plastfolie (och bodybutter såklart). Lagade riktigt god efter träning/kvällsmat, nämligen kesoplättar med räkor, dillkesella, rödlök och masa citron. ÅH VAD GOTT! Jag var så hungrig så dte blev ingen bild. Men jag inspirerades av Anna, hon har en bild och mitt såg nästan lika aptitligt ut! =)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Aldrig fel att tänka positivt! Sen tror jag det är lättare att vara positiv när man tränar.

2009-07-31 @ 07:29:36
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0