Hett!

Det är verkligen varmt!!

Klockan är 10 på kvällen och det är 25 grader i skuggan, puh!



Mammi och pappi har gått och lagt sig och strax ska jag krypa ner och läsa lite med. Vette sjutton hur jag ska lyckas sova för det är alldeles för varmt. Har såklart bara påslakarnet som täcke men svettas ändå.

Imorgon åker mamma och pappa hem till Ljusdal igen och på kvällen eller ev. måndag kommer André och Olle hem igen. Sen på måndag är min semester slut och då ska jag tillbaka till pytt og panne.
Känns helt okej!  =)

Kommentarer
Postat av: C2

Ja de har verkligen vart hett här,men idag är de visst annat väder... vilket e typsikt för ja åker på lägerjobb idag, utomhusaktiviteter i 2 veckor... så ja vill ha mer sol sol sol!! Sen är det semester så då är jag mestadelsborta. Så vil önska dej en fin sommar=) Ha det bra. Kram!!

2009-07-05 @ 08:53:06
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0