I'm back!!

Hej igen! =P

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Läste precis klart sida 563 i "new moon" vilket var den sista sidan. Nu är frågan om jag ska ta och börja med den tredje boken "eclipse" på en gång eller vänta en stund. Klockan är över 10 så jag spar nog faktiskt tills imorgon...

Jag har faktiskt inte bara legat med näsan i boken idag. Jag, André ocg Olle var till Bo en sväng och kollade in hans nya lya på Carl Berner. Den var godkänd! =) Sen så åkte vi hem och lagade tacos, det var GOTT!

Imorgon är det söndag och jag ska försöka att få lite tvättning och städning gjord. Hoppas på solsken så man kan bättra på den bruna färgen lite också. Olle sa att det var en stor sol över Oslo när han kollade vädret så jag håller tummarna. = =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0