Ny vecka, nya tag!

Måndag igen då!

Det är regnväder men det stoppade inte mig från att ta min morgonpromenad. Jag hade lite tur för under min 50 minuterspromenix regnade det inte alltför mycket. Nu regnar det desto mer så jag är glad att jag sitter inomhus. Njuter utav min frukost, yoghurt, scones, kiwi och thé, mmmmm! =)



Jag längtar lite till gymmet nu faktiskt, det var ett tag sedan jag var där. Jag har jobbat så mycket nu i semestertiderna så jag har inte riktigt hunnit dit. På onsdag så är jag i alla fall ledig så då tänkte jag ta mig tid.

Jag har funderat lite nu på morgonen på det här med att börja plugga. Det är inte nått som lockar mig speciellt mycket för jag är juh van att jobba och tjäna pengar. Men det är nog fasen dags att bestämma sig för vad jag-vill-bli-när-jag-blir-stor snart. Det är så svårt det där. Visst, logoped lockar lite, men det tar 4 år att utbilda sig till det. Har jag tid med det? Orkar jag det? Vill jag verkligen det?

Hur vet man vad man vill och hur tar man egentligen reda på vad man vill bli?
Nån som har nått förslag? =P

Kommentarer
Postat av: carro

Åh ja vet de e så svårt!! men vet man vad man vill så är de värt pluggåren.. tänker jag iallafall... vi e fortforande ganska unga=) Meeen va ska man bli?!?!?!?!? finns allt för mycke att välja imellan!

2009-07-20 @ 11:16:13
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Karin

Testa så många olika saker du bara hinner!! Jag har varit Undersköterska, servetris, städare, personlig assistent, kassörska, bartender, reseledare..jobbat hos optiker,på ikea, i leksaksbutik och glassbar! hmmm...har säkert glömt nåt.. Och jag har iiiingen aning om vad jag ska bli när jag blir stor!



Haha, kanske kommer som en blixt från klar himmel snart :P Saknar dig gumman!!!

2009-07-20 @ 12:15:05
URL: http://accordingtokarin.blogg.se/
Postat av: Madde

Det finns så galet mycket! Får væl helt enkelt prova mig fram som Karin sæger... =)

Kramar på er!!

2009-07-21 @ 10:55:03
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0