Tränad

Nu mår man bra! =)

Nyduschad och nytränad i myskläder framför TV:n. Träningen idag gick faktiskt riktigt bra. Jag fegade lite kände jag, hade kunnat lagt på mer vikt men vågade inte riktigt. Jag kommer helt säkert ha träningsvärk imorgon ändå så.. Hehe! =)



Jag har tänkt att börja träna lite mer styrka än vad jag vanligtvis brukar. Jag föredrar att träna kondition men det ska det som sagt ändras på. =) Anledningen till att jag tränar mer kondition är helt enkelt att jag tycker det är så tråkigt att träna styrka själv. Har jag någon med mig som hjälper mig och puschar så går det mycket bättre. Jag funderar på att ta några personliga tränar timmar, har 2 gratis att ta ut, bara för att komma igång ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Pinky - confessions of a blonde

träna är riktigt skönt faktiskt! Jag älskar det och försöker få min dagliga dos träning varje dag. Mest på grund av att jag vill göra lumpen, haha. Kramar!

2009-07-21 @ 22:35:09
URL: http://piinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0