Uppfriskande!!

Gud så skööönt!! =)

Sitter här och äter en banan och dricker ett stort glas vatten samt känner mig som en ny människa! Jag vart inte alls utslagen av träningen, tvärtom fick ja en massa energi! Passet var riktigt bra! En massa bra låtar spelades, Michael Jackson (såklart, han spelas juh överallt nu), Bon Jovi, Rybank, Linda Bengtzing m.fl. Var lite småseg på slutet åsså kommer "Jag ljuger så bra" som näst sista sång. Jag skruvade upp motståndet och körde gärnet. Aaaaaaah! =)

Jag invigde också min cykel på Oslos gator, togmig nämligen en cykeltur till gymmet och hem. Det tar väl ca 10-15 minuter att cykla så dte var ingen lång sväng men ändå. Funderar på att cykla till jobbet idag bara vädret tillåter. Det har varit sol och fint på morgonen men nu börjar det flyga lite regn. Vill hellst inte cykla i regn, dte är inte att föredra...

Jag luktar inte direkt hallontårta nu så jag ska ta och slänga mig in i duschen innan jag lagar mig någon god och nyttig lunch. Funderar på att göra kesoplättar.. Mmmm, gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0