Dag 1 - CHECK!

Då var min dag 1 på soppkuren snart slut...
Det här är också en detoxkur kan jag juh tillägga!

Översikt:

Träning: Morgonpromenad 50 minuter
Frukost: Yoghurt med müsli och katrinplommon samt en äggmacka å såklart grönt thé
Mellanmål: Ett päron
Lunch: Soppa
Mellanmål: Körsbärstomater, paprika och grönt thé
Middag: Soppa
Träning: 50 minuters kondition (löpband och "sittcykling")
Efter träning: Soppa, 2 båtar äpple och en halv blodgrape
(Samt en massa vatten)

Än så länge så mår jag fin fint! Min känsliga mage fick en liten chock efter lunchen, den svällde upp och lät väldigt knasigt. Det gick som tur var ned och nu känns den bättre trots mer intag av soppan. Ska bli spännande och se vad morgondagen har att bjuda på!
Soppa? =P 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sittcykling..vet du att 10 st korta intervaller förbränner mer än 1 timmes cykling...kör på intervall löpning ist för cykling....

2009-06-15 @ 22:23:07
Postat av: Anonym

när du ändå ska gå ner så ohälsosamt mycket på en vecka så kan du ju behöva lite hjälp med träningen...skit i cyklingen och träna intervaller ist...10 st korta intervaller förbränner mer än 1 timmes cykling..och back intervaller är det bästa...så kör på intervaller!!

2009-06-15 @ 22:26:47
Postat av: Anonym

trodde inte att den första kom fram, datorn hakade upp sig.

2009-06-15 @ 22:27:36
Postat av: Madde

Jag körde faktiskt intervaller på både löpbandet och cyklingen. Det är verkligen bästa förbränningssättet! =) Kombinerat med styrketräning ännu bättre men eftersom jag inte käkar nå protein så skippar jag det mesta av styrkan denna vecka.

Ha det på badet!!

2009-06-15 @ 23:53:31
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0