Dag 4 - CHECK!!!!

Jomenvisst, det här går juh galant!



Översikt:
Frukost: Lite soppa, en skål med blåbär och banan, ett stort glas med skummet melk och thé
Träning: 40 minuters Xycling
Lunch: Soppa, sallad och en banan
Mellanmål: En banan
Middag: Soppa, sallad, en massa majs och en aprikos
Mellis: En banan, gojibär och ekstra lett melk
Nattamat: Äppelbåtar med kanel på (GOTT!!) och ett glas skummet melk

Imorgon blir det biff och som jag har längtat!! Lagade dem nu ikväll och det luktar fantastiskt gott. Eftersom att jag är snål och inte vill köpa dyrt kött här i Oslo så har jag levt efter "man tager vad man haver" och lagat egna biffar på älgfärs, morötter, lök och keso. Ska bli spännande, jag tror de är asgoda!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0