Deposition!

Idag lyckades jag äääääntligen få ut våran deposition från Osterhaus!



Våran förra hyresvärd Stein har så lägligt lämnat landet, han har tagit sig en semester på 5 veckor. Han skrev dock ut en fullmakt till mig så jag skulle kunna hämta ut våra pengar utan honom.
Första gången jag prövade att hämta ut depositionen så fattades det en kopia på Steins legitimation. Så jag ringde hans dotter och fixade ett sånt. Andra gången så var alla papper all right men banken kunde inte godkänna papperna på en gång för de hade så mycket att gör. Det skulle ta 3 arbetsdagar. Så jag väntade från i fredags till idag. Idag när jag kommer in så har banken fortfarande inte godkännt pepperna. Trodde jag skulle få spel men som tur var så var den en jättetrevlig kille som ringde till banken och lyckades tjata till sig ett godkännande. Jag fick vänta ett tag men det ordnade sig i alla fall... Tredje gånge gillt heter det ju! Nu måste jag bara vänta nån dag innan pengarna kommer in på mtt konto eftersom det var olika banker överföringen skedde mellan... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0