Fest igår?!

Imorse när jag klev in i köket såg det ut såhär:



Var det verkligen fest här igår kan man juh undra?!

Jodå, det var det faktiskt. Men en viss person, det vill säga jag, var duktig och städade upp i köket igår. Jag hatar att vakna, kliva upp och mötas av att det luktar öl, står en massa glas överallt och är stökigt. Så jag plockade ihop 2 skräpkassar igårnatt plus samlade ihop alla burkar och flaskor samt torkade av allt spill som var på bänkarna. Det enda som jag inte rengjorde var vattenpipan eftersom det är nog bäst om Olle gör det som vet hur man gör... Den luktar juh faktiskt gott också, doftade en arom av äpple från den tobaken när jag klev in där nyss. Mycket bättre än lukten av gammal fylla! =P

Nu har jag bänkat mig framför TVn med en frukost framför mig.


Ja, det är choklad ni ser där uppe på högra kanten, det är jag värd! =)

Bilder och mer om våran inflyttningsfest med Sverigetema kommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0