Hårfrissan!

Då var man back in Ljusdal då! =)

Tåget anlände 10 i 12, då begav jag mig hem och åt lite lunch. Sedan stack jag iväg till min frissa Anneli!



Hon fick som vanligt till mitt hår riktigt bra. Mammas webbcam är väl kanske inte världens bästa kamera men ni får i alla fall en bild.. =P Hon fick till färgen riktigt bra den här gången, tänk kaffesupfärg. Me like! 
 
När jag bläddrade igenom bildfilerna på PCn så hittade jag även de här 2 filurerna...


Mina tokiga syskonbarn Jon och Moa!

Annars förutom att klippa håret så har jag hunnit med en gudomligt god middag bestående utav grillad kycklingfilé, rotgrönsaker och massa sallad. EFter maten tog jag och mamma oss en skön kvällspromenad. Nu är det snart "Lotta på Lisseberg" på TVn som vi ska kika på!

Överlag är det skönt att vara tillbaka i Ljusdal en sväng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0