Kass bloggare!

Undrar varför jag alltid blir en sån kass bloggare när jag är hemma....



Det är som jag tar semester från bloggen också fast jag har en mass atid egentligen.. Knasigt!

Idag har jag i alla fall varit i Hudiksvall tillsammans med min mamma. var en tripp till sjukhuset för en koll och sedan vart dte lite shopping. Hittade en hel del skoj på kicks bl.a. håraccesoarer, lite smink och nagelfil. Shoppade en peakbikini på rea (50%!!) och hittade även lite underkläder. På Clas Ohlsson vart det några plastvinglas, några skålar, ett grillgaller och lite annat smått och gott. Shoppade säkert nått mer å men kommer inte ihåg nu. Fiskminne som en guldfisk det har jag!
 
Nu ikväll är Moa och hennes kompis Julia här. De ska sova över så just nu är de nere i gillerstugan och kikar på Scary movie. Sötungarna!!

Vad har jag mer gjort idag då? Jo, jag gjorde fransk manikyr på mammas och mina fingernaglar så nu är de riktigt sommarfräscha!

Imorgon ska mamma väcka mig tidigt åsså ska vi ta en morgonpromenad sen ska jag inviga min nya bikini å förhoppningsvis bli brun! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0