Twilight sagaen

Så var det med den här kvällen... =P

Var in på tanum (en bokhandel) idag för jag letade efter ett kort till mitt syskonbarn Jon. Jag hittade inget kort som jag ville ha, däremot hittade jag lite klistermärken och endel pynt så jag bestämde mig för att göra ett kort själv. När jag ändå var i farten så passade jag på att slita med mig en ny bok också. Det blev den här:



Å det var juh jäkligt dumt!
Jag började läsa den på bussen hem och sen har jag varit fast. Jag har lyckats laga mat och ätit men sen har jag legat med näsan i den här boken. Allt som jag egentligen skulle ha gjort ikväll, dvs. göra ett kort till Jon, rydda upp på rummet och träna, har inte blivit av.

Inte nog med att jag inte kan sluta läsa, nu håller jag på å klickar hem den engelska verisionen av böckerna också. Jag som precis börjat på bok nummer 1 på norska... Fast jag har juh redan läst en fjärdedel av den och inte ens ägt den en dag så i den här farten hinner jag lätt läsa ut de 3 norska och de 4 engelska på ca 2 veckor... =P

Det sjuka är att jag redan sett filmen och vet i stort sett vad boken handlar om. Men böcker är ALLTID bättre än filmer, det är så mycket som inte kommer med i filmerna. Allt från tankar och beskrivningar till känslor och händelser. Å den här boken är verkligen underbart skriven, antar att den är ännu bättre i orginalverisionen (just därför jag tänker köpa de).

Nu har jag inte tid att blogga längre, dags att återvända till "EVIGHETENS KYSS"! =)

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: Jag håller med dig, han blev inte vald till världens sexigaste man i onödan heller!



Åh älskar the twilight saga, ska nog läsa om alla böckerna:D

2009-06-09 @ 22:10:41
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0