Åremössa!

Okej, idag har den svenska hiten "Åremössan" tagit sitt kliv till Oslo!



Min duktiga mamma har stickat och skickat 2 till mig. Den andra är röd!

Annars idag har det inte hänt så mycket, jobbat till 18, tränade och fick en bra grej på Elixia. Nämligen motivation, jag fick ett kort idag och ett kryss på dte kortet. Varje gång man tränar kryssar de en gång på kortet och när man är uppe i 100 får man en "club 100 t-shirt". Ger man upp efter 50 så får man en träningshanduk.

Jag ska faaan ha en t-shirt!

Var en väldigt söt ny kille på Elixia CC vest idag. Det är också bra motivation! Hehe! ; )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mössan vart jättesnygg på dej, det var Eva som valde färgen,den röda är säkert lika läcker på dej, mössan var otroligt poppis i Funäsdalen också.

Tusen kramar till dej.

2009-03-11 @ 15:48:12
URL: http://Från Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0