Flinka jag!

Nu mår man bra kan jag lova!

Tog mig iväg till Elixia, bussen var försenad så jag vart lite stressad och rädd för att jag inte skulle hinna men det gjorde jag. Har juh som tur vad nånting som heter trikk också som man kan åka till gymmet med. =)
Framme på Carl Berner var det då 30 minuters spinning, spinning är alltid jobbigt men det gick bra. Drog direkt vidare till sal 1 där powern var. Körde lätta vikter eftersom jag redan var lite sliten och för att jag inte tränat styrka på nån vecka. Det passet gick också bra förutom att jag är så kass på benböj. Störttråkigt, jobbigt och så tappar jag balansen, men jag överlevde!
Medans jag väntade på att ett solarium skulle bli ledigt åt jag en powerbar och en apelsin. Jag tyckte jag var värd en powerbar fast det inte är vidare nyttigt. Den var god! Solade i 15 minuter och sen tog jag en låååång och varm dusch. Jag trodde väl aldrig att jag skulle tycka det var lyxigt att duscha på gymmet. Jag som alltid brukar föredra att duscha hemma. Men här hemma så finns det minimalt med varmvatten och alltid nån mer som vill duscha så gymmet är att föredra.

Innan jag gick hem handlade jag lite saker på "turkshoppen". 4 stora tomater, en gurka, en lök, en stor paprika, ett granatäpple, 2 kiwi och 4 morötter blev bara 56 kronor. Jag älskar turkshoppen!

Hemma väntade mammas skaldjurspaj i kylen, tillsammans med lite grönsaker vart det en riktigt god lunch!

Nu ska jag mysa i några timmar och kolla på Heroes, mitt nya beroende!

Kommentarer
Postat av: Tant Linda

Jägarns vad du tränar!!

Nu blir jag avis på ditt engagemang! Jag som inte ens joggat på två år ;( Haha!

2009-03-12 @ 18:25:20
URL: http://svartviolett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0