Heroes

Jag har blivit helt såld på Heroes!



Har haft säsong 1 på datorn länge men inte börjat kolla eftersom jag ville så klart på Desperate Housewives först. Sagt och gjort nu är det slut på desperate housewives så heroes fick sin chans. Har varit lite skeptisk emot serien och jag vet inte riktigt varför. Har lixom inte fått nått ordentligt intryckt och missuppfattat den som löjlig...
Nu är jag på avsnitt 11 på första säsongen och jag tycker det är skitspännande! Perfekt en söndag som denna när stora snöflingor fortfarande faller från himlen. Vad hände med min beställning utav sol??

Kommentarer
Postat av: carro

Men inget slår Desperate Houeswives!!!!!!!!!!!!! =)

2009-03-08 @ 14:33:10
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja precis, blir ju lite svårare när man måste sätta ihop sitt eget program liksom! Kul att du kommer hem snart, kanske ska satsa på utgång? :D PUSS

2009-03-08 @ 22:40:07
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0