Hurtigbulle

Vad har hänt med mig och hur länge ska detta hålla i sig?!?

Idag klev jag upp halv 8 för att hinna träna innan jobbet. Jag sprang i 20 minuter och då var det inte en enda paus plus att jag sprang fortare än vad jag brukar, efter dte körde jag 30 minuters aerobic och  avslutningsvis sprang jag 10 minuter till. I slutat av aerobicpasset kom eftersvettningarna från löpningen. Det rann av mig! Det brukar inte hända, jag svettas ganska lite i vanliga fall. Tur att jag hade handduk med mig.

På jobbet var det för ovanlighetens skull något att göra. Jag och Linn sorterade solbrillor i flera timmar och hängde upp dem på glasögonstativ. Förut låg de i dvd-stället men idag kom dvd-gubben och hämtade tillbaka sina ställ så vi måsta helt enkelt hitta på nått nytt. Dvd-stället stod som en avskärmare till kassan och när den var borta såg det väldigt dumt ut. Så jag och Linn flyttade om lite i butiken och ordnade dte riktigt bra. Få se vad Lillian tycker när hon kommer tillbaka till jobbet efetr sin ferie (semestar) på måndag. Vi tyckte det blev bra i alla fall.

Jag smet från jobbet klcokan 18 och satte mig på bussen mot Carl Berner. Jag tyckte nämligen att jag skulle träna lite till idag. Blev en timmes hiphop med Charlotte. Jag älskar hennes pass och speciellt det här. Inte för svår koreografi men ändå måste man tänka lite. Idag var vi inte så många så man kunde verkligen röra sig utan att vara rädd att slå eller kliva på någon. Det var riktigt skoj.

Nu sitter jag här i min säng och luktar svett, orkade inte duscha på gymmet utan ska göra det nu. Kan jag passa på att raka benen också, det behövs... =P


Kommentarer
Postat av: Sara

Men Madde! Jag känner mig ju som världens soffpotatis när jag läser dina träningsinlägg!

2009-03-18 @ 23:00:15
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det kommer att bli så lite Madde kvar, men det är ju så skönt att vara igång. Puss på dej, längtar till du kommer hem då kan vi ta långa härliga promerader.

2009-03-19 @ 09:42:46
URL: http://Från Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0