I made it!!

Träning nummer tre vart även den avklarad!

Först stod jag och Emma på en varsin trappmaskin i 10 minuter (100 kallisar brända) sedan dansade vi LetsDance. Idag var det cowboytema, jag tyckte det var skoj med Emma höll inte helt med om det. Nästa vecka är det nytt tema, ledaren vägrade berätta vad det var för det vare n heeemligheeeet men tydligen nått jättekul. Får väl ta och palla mig dit då! Hehe! =) Efter dansen tog vi 10 minuter till på trappmaskinen och sedan strechade vi och duschade.

Hemma lagade jag mat, kyckling, potatis och morötter i ugn! Mumms, det var sjukt gott!

Imorgon så tar jag och skippar träningen eftersom jag misstänker att jag kommer ha träningsvärk. Skönt med sovmorgon också, börjar inte förrns 12! Aaaaaaah! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0