Jobblördag!

Jag jobbar var tredje lördag, today's the day!

Igår, sista timmen på jobbet, märkte jag hur trött jag var. Jag hade nämligen lite promblem med mitt tålmod. I vanliga fall är jag trevligast i världen även om kunderna inte är det. Men igår vart jag irriterad på flera utav de som handlade av mig. Det var väl knappast nån av kunderna som märkte av det men jag själv gjorde det...
Det var skönt när jag fick stänga butken och åka hem. När jag satt på bussen ringde André och frågade om jag ville med på fest hos hans arbetskompis Bo. Jag som höll på att somna och skulle upp och jobba idag tackade nej. Precis när jag kom hem så stack han iväg.
Jag somnade i någorlunda tid, halv 11 och sov som en sock till strax före 3 då en lullig André ringde och ville att jag skulle öppna porten åt honom. När han kommer in märker jag att han inte är lullig utan snarare packad.. Haha! Han var på jättebra humör och kläckte ur sig detta:

"Jag har inte vart såhär full på jag minns inte ner!"

Ja, han sa ner och inte när... Jag skrattade så jag höll på att dö och då säger han:

"Där hörde till och med jag att jag sa fel...."

Jag tvingade honom att gå och dricka minst 3 glas vatten och gav honom en Ipren. Sen somnade han och snarkade i nån minut. Hoppas att han inte mår dåligt idag för ikväll ska han, jag och Olle på fest till Carro och Martin i Lindeberg. Det ska bli riktigt skoj kan jag lova!! =)


Kommentarer
Postat av: andré

hahahahah.. sa jag så ? :P minns inte jag .. nä packad var nog rätt ord iaf :D

2009-03-21 @ 16:44:42
Postat av: Nette

Hahaha det är min lillebror det, har lärt han allt jag kan=)

2009-03-21 @ 19:12:03
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: Nette

Hahaha det är min lillebror det, har lärt han allt jag kan=)

2009-03-21 @ 19:12:16
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0